A od tego zdjęcia się zaczęło…

IMG_1737

Był piękny dzień na Błoniach w Krakowie. Pamiętam bo byłem na nich wtedy po raz pierwszy. Kraków zazielenił się i zaludnił sportowcami – amatorami różnej maści. A Ja i moja wierna Skoda przyjechaliśmy do Rotundy. Był to mój drugi koncert Riverside.  A o jego wyjątkowości świadczył fakt, iż wtedy po raz pierwszy usłyszałem „Living in the Past” i wiedźmińskie „Forgotten Land”.

Ten pierwszy utwór od tego wieczoru stał sie moim numerem 1 na osobistej liście wykonań Brzegu Rzeki. I w sumie to jego tytuł idealnie pasuje do pierwszego mojego postu.

Gdzie byłem wtedy… moja koncertowa przygoda dopiero się rozpoczynała. Brak zrozumienia ze strony najbliższych tego mi nie ułatwiał. W perspektywie była samotność, stagnacja, brak nowych ścieżek rozwoju. Muzyka i koncerty były odskocznią, aby nie zostać zakutym w kaftan codzienności.

TO BYŁO KILKADZIESIĄT TYSIĘCY ZDJĘĆ TEMU…

Na szczęście nie zamknąłem się na świat. Zegar, który bił wtedy z koszulek Riverside na 10 rocznicę działalności odmierzał również dla mnie czas. Dziś staję przed Wami otwierając nowe drzwi. Drzwi do świata naszych obiektywów. Przez nie chciałbym abyśmy wraz z Grendelem pokazywali Wam muzyczny świat może dla niektórych niedostępny. Może z powodu blokady finansowej czy rodzinnej, a może z zupełnie innych przyczyn.

Pamiętajcie jednak o jednym:

Nie bójcie się marzyć, nie lękajcie się meandrów życia. Bo jeśli przełamiecie barierę to staniecie się szczęśliwsi. Nawet gdyby Wam się noga powinęła to przyjmijcie taką sytuację jako dobrą wróżbę i przyjcie do przodu. To powinno być waszym osobistym zwycięstwem.

Dodaj komentarz / Add comment

