Metal Hammer Festiwal 2015 – tekst okolicznościowy

MHWielkimi krokami zbliża się święto muzyczne jakim będzie zapewne Metal Hammer Festiwal. Tegoroczna edycja to eksperyment ponieważ po raz pierwszy na scenie pojawią się gwiazdy zagranicznej i polskiej sceny progresywnej.

Z tej przyczyny przygotowałem krótki tekst okolicznościowy natchniony jednym z konkursów, w którym można było wygrać bilet na festiwal.

Gdy cały świat okrywa noc ja w Teatr Marzeń  zanurzam się. I fale z Nebuli prowadzą  mnie w tej podróży do świątyni muzyki. Gdy tak płynę wpadam w Collage różnych pływających stworzeń i one są mym drogowskazem. Już  jestem blisko celu. Mijam wyspę zwaną Evergrey i już pozostaję jako Wybraniec na horyzoncie widząc mój  cel, którym jest Brzeg Rzeki. Zmęczenie daje znak o sobie lecz wynurzam się z oddechem ciężkim i wspinam się po wzgórzu bez tchu. Jestem w Piekarach  Śląskich zwanych również Osada Vida i to już ostatni etap. Przemierzam pustkowia i widzę  ją  na horyzoncie. Przecieram oczy, aby upewnić się czy to nie Sztuka Iluzji jakiegoś czarnoksiężnika. Lecz nie. To on – Spodek. Mekka siatkówki i muzyki. Czy jednak dotrę tam? Być może…

Dodaj komentarz / Add comment

