Bartosz Ogrodowicz – IX Festiwal w Gniewkowie

Kilka dni temu opublikowaliśmy dwa felietony (refleksje Angelusa i esej Grendela) i galerię twarzy (niemuzyczne fotki Grendela) festiwalu w Gniewkowie. W oczekiwaniu na relację słowną inicjujemy muzyczne wspomnienia obrazkami z niedzielnego koncertu Bartosza Ogrodowicza. Zdjęć niewiele, bo często zastygałem w fosie, chłonąc symfoniczno-progresywno-metalowe pasaże, które Bartek wyczarowywał ze swoich klawiszy.

Marek J. Śmietański

Jedna myśl nt. „Bartosz Ogrodowicz – IX Festiwal w Gniewkowie”

  1. Nigdy wcześniej nie słyszałem Go i miałem mieszane uczucia gdyż co może jedno osobowy zespół zagrać ‚no chyba że muzykę elektroniczną” ale po wysłuchaniu pierwszych nut szczena mi opadła „wyglądałem jak rybka wodzie” łaknąć następne nuty każdego utworu.

    Lubię to

Dodaj komentarz / Add comment

