Opeth – Voice Of Treason

Głos zdrady

Mgła spoczywa na wodzie
A zima ukrywa się w moim sercu
Ciernie w moich oczach spowalniają mnie
Nie mogę przejść obojętnie obok Twojej decyzji


Ona wie, że jestem jedyny, który jej pragnie
Ale kiedy upadniemy, to będzie brutalny upadek
Ona ma jakiś sekret i nie chce mi pokazać mi jak
Jak rozwiązać zagadkę, która tkwi w jej oczach

To jest zdrada umysłu i duszy
Bo nie ma powodu, dla którego miałabyś odejść

Gdzieś wewnątrz duch miłości rechocze
Drwi ze śladów stóp, które zostawiam, odchodząc
Mówi mi, że nic nie zostało stracone i szepcze:
„Widziałeś już wcześniej ciemność”

Za jakiś czas ból ustąpi
A tęsknota już została zniszczona
To, co pozostało jest próżnią, która się rozprzestrzenia
Gdy tlenu zabraknie, pojawi się widmo awarii

To jest zdrada umysłu i duszy
Bo nie ma powodu, dla którego miałabyś odejść

A ty nigdy nie czułaś wewnętrznego żalu…
A ty nie byłaś przyczyną utraty nadziei…
A ty nigdy nie widziałaś następstwa rezygnacji…

Czy się poddaliśmy?
Czy to już koniec?
Czy się poddaliśmy?
Czy zima…
Wciąż kryje się…
W Twoim sercu?

Słowa: Mikael Åkerfeldt
Płyta:  Pale Communion (2014)
Tłumaczenie: Marek J. Śmietański

 

Dodaj komentarz / Add comment

