Anielskie Retrospekcje – Arlon – Katowice, Katofonia, 21.11.2013

Czas na jedną z najwcześniejszych retrospekcji. To był wyjątkowy wieczór pod wieloma względami. Miało to miejsce dokładnie 2 lata temu. Wtedy to po raz pierwszy odbył się koncert z cyklu „Rock Area on Stage”. Zespół, występujący na scenie widziałem po raz pierwszy. Specjalnym gościem, który również zapowiedział gwiazdę wieczoru był Clive Nolan. No i najważniejsze, że wtedy poznałem swoją przyszłą żonę. Bilet na to wydarzenie kosztował mnie całe 10 złotych a pojawiłem się w katowickiej Katofonii aby posłuchać pochodzącej z Podkarpacia grupy Arlon. Promowali oni wtedy swój debiutancki album „On the Edge”. I pomimo problemów z gardłem ówczesnego wokalisty zespołu Pawła Szykuły był to bardzo udany koncert.

A wspomnienie to zapowiada wydarzenie, które odbędzie się w najbliższy czwartek tj. 26 listopada. W tym dniu Arlon wystąpi w piekarskiej Andaluzji a powodem spotkania będzie wydana niedawno druga płyta zespołu pod tytułem „Mimetic Desires”. W zespole pojawił się nowy wokalista Wojciech Mandzyn, który gra też partie na gitarze akustycznej. Zapraszam serdecznie wszystkich na to wydarzenie a szczególnie tych którzy nie mogli zobaczyć zespołu w Łodzi na festiwalu „Prog the Night”. Poniżej kilka zdjęć, które dwa lata temu udało się ustrzelić w Katofonii.

Dodaj komentarz / Add comment

