Leafless Tree – Łódzki Dom Kultury, 30.01.2016

Leafless Tree to zespół, który pokochałem od pierwszego usłyszenia. Te kilka koncertów, które przez ostatnie 3 lata zobaczyłem tylko utwierdziły mnie w tym przekonaniu. Jednak ostatni koncert w Łodzkim Domu Kultury po prostu mnie zmiażdżył. W szczególności nowy materiał, który po raz pierwszy pojawił się na setliście podczas tego wieczoru. Cztery utwory o różnym ciężarze gatunkowym: od ostych riffów i palcówek do pięknej ballady na gitarę akustyczną. Gdzieś w głowie zakołatała się myśl, że płyta „SayYes” która ma się ukazać w tym roku (w końcu!!!) może być najlepszą płytą roku. I z wielką niecierpliwością na nią oczekuję.

Zapraszam na kilka ujęć z tego wieczoru. Patrząc na te zdjęcia mam po ostatnich wydarzeniach taką jedną refleksję, że warto czasami choćby dla tych dwóch – trzech zdjęć zarejestrować artystę, abyśmy mieli po nim pamiątkę tak w sercu jak i na dysku twardym tudzież papierze. Bo to właśnie po nas pozostanie: zdjęcia, wiersze, muzyka, filmy. To wszystko ma nam przypominać jak wspaniałym tworem człowiek jest…

Dodaj komentarz / Add comment

