Fates Warning – SOS

SOS

Czekamy na dni
Godziny, których nie można zastąpić
Tę oddalającą się chwilę

Nikt nie jest winien
Choć budynki wciąż stoją,
Ich puste sale zatapiają się
A ja

Czuję ten deszcz
Spadający na mnie
Widzę wody wzbierające się
Podtapiające mnie

Czuję ten deszcz
Obmywający mnie
Czy te miejsca i twarze
Z tej powodzi można ocalić?

Teraz ciemność blaknie
A myśli zaczynają się układać
Niech ta powódź zabierze
Ból dnia wczorajszego

Toń lub płyń!
Toń lub płyń!
A ja

Czuję ten deszcz
Spadający na mnie
Widzę powódź wzbierającą się
Podtapiającą mnie

Czuję ten deszcz
Obmywający mnie
Czy te miejsca i twarze
Z tej powodzi można ocalić?

Słowa: Ray Alder
Płyta:  Theories Of Flight (2016)
Tłumaczenie: Łukasz Jakubiak

Dodaj komentarz / Add comment

